fbpx

Visuel transformation på Instagram

Fillerina er udviklet af det schweiziske laboratorie Labo Cosprophar Suisse efter mange års forskning med at finde den bedste metode til at genskabe fugt, fasthed og elasticitet i huden uden brug af injektioner. Fillerina er kendt og elsket af kvinder over hele verden for dets virkning og eksklusivitet. Det danske marked er dog særligt, og derfor ønskede Fillerina en særlig strategi målrettet det danske marked – både i forhold visuelt identitet og måden der kommunikeres på. Vi har haft fornøjelsen af, at arbejde med Fillerina på udvikling af en digital tilstedeværelse, som passer til det danske marked, visuelt såvel som kommunikativt. Se Fillerinas Instagram profil her

img
im@rk
img

RESULTATER

+4000

Instagram følgere

+20

Stykker content pr. md.

+6

Influencers pr. md.

SÅDAN ARBEJDER VI

img
img
img
No.1

Udfordring

Fillerina ønskede en visuel transformation af deres Instagram, så den kunne få et mere nordisk udtryk, der afspejlede eksklusivitet og renhed, så det passer med deres produktsortiment. De ønskede at skabe en rød tråd mellem det visuelle og deres produkter. Førhen havde de content fra USA og internationale profiler, og havde et ønske om, at skabe content med et nordisk udtryk. Fillerina havde en klar idé om æstetikken og hvilken farveskala de ønskede, for at skabe et så rent udtryk som overhovedet muligt. De ønskede at So Social skabte en ny visuel identitet der stemmer overens med deres vision

Contact
No.2

Løsning

I tæt samarbejde med Fillerina arrangerede vi et opstartsshoot, hvor vi gav vores bud på, hvordan det visuelle kunne løses. Indholdet er sidenhen blevet tweaked løbende i takt med, at vi har erfaret hvad der fungerer, og hvad der ikke fungerer, som led i at vi er blevet mere familiøre med brandet.  I starten brugte vi meget tid på at sætte os ind i Fillerinas produkter, hvem deres målgruppe var og hvem i ønskede at ramme med det skabte content. Derefter var det muligt, at opbygge en ny visuel identitet til Fillerina, med udgangspunkt i deres vision med brandet og deres målgruppe. Vi fik til opgave at skabe content til deres Instagram på en månedsbasis, både visuelt men også skriftligt, og arbejde med influenter i form af samarbejder og generelt afholdelse af giveaways og betalt annoncering. Overordnet ønskede Fillerina med et samarbejde med So Social at vækste profilen, management af profilen samt influencer samarbejder. 

Contact
No.3

Resultater

Efter at have skabt den nye visuelle identitet til Fillerina opnåede vi: Følgertallet steg fra 1300 til 5200 Engagement steg

Contact

INTERESSERET I AT BLIVE 'SO SOCIAL'?

FÅ EN GRATIS MINI-ANALYSE AF DINE SOCIALE MEDIER OG EN SNAK OM, HVAD VI KAN GØRE FOR DIG.

contact