
Mød Teamet bag So Social
Et passioneret social media bureau med base i København, på Sjælland.
Hos So Social hjælper vi virksomheder med at opnå vækst og synlighed gennem målrettet brug af sociale medier. Vi tror på, at kreative løsninger og data-drevne strategier går hånd i hånd, når det handler om at engagere følgere og skabe resultater, der kan måles.
Vi holder til i København, men hjælper kunder i hele Danmark – især på Sjælland – med alt fra strategi til indhold og annoncering.
Vores tilgang – kreative hoveder med digitalt mindset
Vi er ikke bare et almindeligt bureau. Vores team består af tidligere content creators, digitale strateger og kreative hoveder, som alle har en ting til fælles: Vi brænder for sociale medier og elsker at hjælpe brands med at finde deres stemme online.
Vi arbejder tæt med vores kunder og tilbyder:
Strategiudvikling og kanalvalg
Produktion af content til Instagram, TikTok, LinkedIn m.fl.
Influencer kampagner og samarbejder
Paid social annoncering
Analyse og løbende optimering
Hvorfor vælge So Social?
✔ Specialister i sociale medier
✔ Lokal forankring i København, på Sjælland
✔ Fokus på både performance og brand
✔ Transparent samarbejde og høj tilgængelighed

SIMONE MØLLER
CEO & FOUNDER
Founder af So Social. Tidligere CMO i Tech-industrien og influencer med mere end 10 års erfaring.

NIKITA SØRENSEN
COO & CO-FOUNDER
COO, Projektleder og Influencer Specialist, der altid har fingeren på pulsen i forhold til, hvad der rører sig inden for Instagram såvel som TikTok.

MICHELE ASMUSSEN
SOCIAL MEDIA SPECIALIST
Social Media Specialist inden for brand identitet og kreativ formidling. Passioneret omkring at skabe en autentisk tilstedeværelse og relation mellem brand og forbruger.

LINE MØLLER
PAID SPECIALIST
Line er ansvarsfuld og struktureret med ca. 5 års erfaring i social media annoncering og e-mail marketing fra både in-house og bureau, på strategisk såvel som eksekverende niveau.

BLIV EN DEL AF VORES TEAM
Vi søger løbende nye talenter til vores team. Søg uopfordret, eller besøg vores Linkedin side for, at finde åbne stillinger.
Klar til at tage en snak?
Book en gratis 15 minutters rådgivning, hvor vi tager et kig på jeres sociale medier og deler konkrete anbefalinger til, hvordan I kan optimere jeres tilstedeværelse.
GODE RÅD
Læs de seneste nyheder om sociale medier her.
I en tid hvor sociale medieplatforme konstant udvikler sig, er det afgørende for virksomheder og marketingfolk at fokusere på de rette metrics for at måle succes.
Her er din komplette guide til, hvordan du planlægger, automatiserer og forbereder dine sociale medier op til sommerpausen – uanset om du arbejder solo eller for et brand.
I dette indlæg får du en brancheopdelt oversigt over de vigtigste sociale medie benchmarks i 2025, så du kan sammenligne, evaluere og optimere din strategi.
I denne case study dykker vi ned i deres strategi og fremhæver de konkrete taktikker, der gør Odd Muse til en social media powerhouse i 2025.
Nogle hoteller skiller sig særligt ud ved at anvende innovative og engagerende strategier. Her er fem hoteller, der i 2025 mestrer kunsten at bruge sociale medier til deres fordel, samt hvad vi kan lære af dem.
Dette indlæg ville dykke ned i, hvordan man kan forbedre effektiviteten af sociale medier-annonceringskampagner. Her er punkterne:
I denne guide lærer du, hvordan du som virksomhed kan bruge TikTok effektivt i 2025, uanset om du er nybegynder eller ønsker at optimere din eksisterende strategi.
Overvejer du at få hjælp til sociale medier? Her får du 5 grunde til, hvorfor virksomheder i København og på Sjælland vælger at samarbejde med et social media bureau.
April 2025 - Her er en guide til de vigtigste begivenheder denne måned, og hvordan du som social media manager kan udnytte dem optimalt.
Dette indlæg ville dykke ned i, hvordan man kan forbedre effektiviteten af sociale medier-annonceringskampagner. Her er punkterne:
En content kalender er et redskab, der giver dig mulighed for at planlægge og organisere dine sociale medieopdateringer på tværs af forskellige platforme på forhånd. Det fungerer som en slags tidsplan, der giver dig mulighed for at se, hvornår du skal dele specifikt indhold.
At skabe en effektiv SoMe (sociale medier) strategi er afgørende for enhver virksomhed eller organisation, der ønsker at maksimere sin online tilstedeværelse og engagere sit publikum på sociale medieplatforme. Her er fem vigtige trin til at hjælpe dig med at opbygge en solid SoMe strategi:
At forstå din målgruppe er afgørende for succes på sociale medier. Ved at kende dine følgeres interesser, præferencer og adfærd kan du skræddersy dit indhold og din kommunikationsstil for at engagere dem mere effektivt. Her er nogle trin til at hjælpe dig med at identificere din målgruppe på sociale medier:
Influencer-marketing har vist sig at være en kraftfuld strategi for virksomheder, der ønsker at nå ud til deres målgruppe på en autentisk og engagerende måde. Men at vælge de rigtige influencers til at repræsentere din virksomhed kan være en udfordrende opgave. Her er tre gode tips til at hjælpe dig med at træffe de bedste beslutninger!
At opleve en content-blokering kan være frustrerende for enhver kreativ person. Uanset om du er en forfatter, kunstner, musiker eller content creator, kan manglen på inspiration bremse din kreative proces. Men frygt ikke! Her er fem ideer til at hjælpe dig med at komme videre og finde din kreativitet igen!
TikTok er blevet et globalt fænomen, og det er nemt at forstå hvorfor. Denne populære app giver dig mulighed for at dele sjove, kreative videoer og nå ud til et bredt publikum. Hvis du ønsker at blive en TikTok-stjerne eller bare gerne vil dele fantastisk indhold, så er her tre gode tips til at hjælpe dig med at komme i gang!
Hvis der er én ting, vi ikke vil have, så er det at folk straks scroller forbi vores content i Reels feeded. Video content er fremtiden på Instagram. Algoritmen tilgodeser Reels og vil derfor anbefale din profil og indhold. Vi har samlet 7 tips til, hvordan du skaber fængende og inspirerende Reels content, så du fastholder seernes interesse og skiller dig ud.
Hvis der er én ting, vi ikke vil have, så er det at folk straks scroller forbi vores content i Reels feeded. Video content er fremtiden på Instagram. Algoritmen tilgodeser Reels og vil derfor anbefale din profil og indhold. Vi har samlet 7 tips til, hvordan du skaber fængende og inspirerende Reels content, så du fastholder seernes interesse og skiller dig ud.
Hvis der er én ting, vi ikke vil have, så er det at folk straks scroller forbi vores content i Reels feeded. Video content er fremtiden på Instagram. Algoritmen tilgodeser Reels og vil derfor anbefale din profil og indhold. Vi har samlet 7 tips til, hvordan du skaber fængende og inspirerende Reels content, så du fastholder seernes interesse og skiller dig ud.
Hvis der er én ting, vi ikke vil have, så er det at folk straks scroller forbi vores content i Reels feeded. Video content er fremtiden på Instagram. Algoritmen tilgodeser Reels og vil derfor anbefale din profil og indhold. Vi har samlet 7 tips til, hvordan du skaber fængende og inspirerende Reels content, så du fastholder seernes interesse og skiller dig ud.
Hvis der er én ting, vi ikke vil have, så er det at folk straks scroller forbi vores content i Reels feeded. Video content er fremtiden på Instagram. Algoritmen tilgodeser Reels og vil derfor anbefale din profil og indhold. Vi har samlet 7 tips til, hvordan du skaber fængende og inspirerende Reels content, så du fastholder seernes interesse og skiller dig ud.
Hvis der er én ting, vi ikke vil have, så er det at folk straks scroller forbi vores content i Reels feeded. Video content er fremtiden på Instagram. Algoritmen tilgodeser Reels og vil derfor anbefale din profil og indhold. Vi har samlet 7 tips til, hvordan du skaber fængende og inspirerende Reels content, så du fastholder seernes interesse og skiller dig ud.